Turundusjuttude Reaktor 2026
Reaktori Avamiseni on jäänud
Day(s)
:
Hour(s)
:
Minute(s)
:
Second(s)
Mis on Turundusjuttude Reaktor?
Lühidalt ma õpetan kuidas toimib edukas reklaamide haldus Google Ads, Meta Ads ja TikTok Ads platvormidel. Programmi lõppedes võid vabalt asuda tööle näiteks Google Ads Spetsialistina (on erinevaid ametinimetusi mis kirjeldavad enamvähem sama asja, näiteks Digiturunduse Spetsialist, PPC Spetsialist, Growth Strategist jms).
Reaktoris õpime ka muid olulisi teemasid nagu andmete kogumine ja andmete analüüs kasutades selliseid tööriistu nagu Google Analytics (GA4) ja Google Tag Manager (GTM) ning muidugi ka Looker Studio.
Mis Reaktoris toimub?
Reaktori programm kestab 6 nädalat ning on jaotatud kolmeks peamiseks mooduliks:
-
- Google Ads
- Analytics & Measurement
- Meta Ads & TikTok Ads
Programmi sisu hõlmab ka mitmeid kaasnevaid teemasid. Näiteks Google Adsi moodulis õpetame kuidas kasutada Google Ads Editori.
Analytics ja Measurement moodul sisaldab lisaks tehnilisele jutule ka ülevaadet olulistest reeglitest ja määrustest mis Eurpooa Liidus kehtivad. Näiteks GDPR (General Data Protection Regulation), DMA (Digital Markets Act) ja DSA (Digital Services Act).
Meta Ads ja TikTok ads moodul sisaldab loomigulist osa kus räägime natukene vidotest ja bänneritest mida reklaamides kasutada.
Kes saavad osaleda?
Akadeemiasse on oodatud kõik kellel on huvi töötada digiturunduse spetsialistina. Kuid pean ausalt tõdema, et turundusalane taust tuleb kasuks, sest Reaktoris me turundusteooriatest väga ei räägi. Seega eelis on turundust õpivatel tudengitel ja turundusspetsialistidel, kes pole veel spetsialiseerunud.
Digiturunduse spetsialisti töö peamiseks eeliseks on asukohavabadus. Muidu kõik sõltub lõpuks tööandjast, kuid väga suur osa digiturunduse spetsialiste teevad kaugtööd. Ehk siis kui see on midagi mis sind kõnetab, siis kindlasti tasub kaaluda.
Kes juhendab?
Mina olen Reimo Ärm ja olen digiturunduses töötanud ligi 10 Aastat. Seda nii vabakutselise spetsialistina, agentuurides ePPC ja Holini ning viimased 6 aastat olen töötanud Boltis erinevatel ametikohtadel nii Google Ads Spetsialististina kui Globaalse Performance Marketing Managerina. Soovi korral saad mind lurkida linkedinis.
Olen hallanud Google’i ja Meta reklaamide kampaaniaid umbes 50 riigis ja enda klientide ja tööandjate juures investeeritud reklaamidesse suurusjärgus 50 miljoni eurot.
Lisaks Boltile kus peamiseks fookuseks on uute Äpi kasutajate leidmine olen loonud digiturunde strateegiaid ka näiteks ilutoodete müügiga tegelevatele ettevõtetele, toidulisandite tootjatele, B2B ettevõtetele, kinnisvaraga tegelevatele ettevõtetele, mööblitootjatele ja edasimüüatele ning veel paljudele teistele – kokku umbes 50 ettevõttele.
Millega tuleks arvestada?
Reaktoris osalemine on tasuta, kuid ma võtan vastu ainult 6 osalejat. See tähendab, et kõikidel huvilistel tuleb kõigepealt läbida kandideerimise protsess. Hea uudis on aga see, et kandideerimise protsessi käigus on sul võimalik välja teenida enda esimene sertifikaat mille väljastab Google ning mille saad ilusti enda CVsse lisada.
Ole valmis intensiivsuseks! Reaktori käivitamiseks vajad isiklikku sülearvutit ja füüsilist kohalolekut. Kogu programm toimub Tallinna kesklinnas. Programm kestab 6 nädalat ja nõuab pühendumist. Tuleks arvestada, et kohtume nädalas 3 korda 4–6 tundi:
-
- Teisipäeval kell 16-20 (Impulss 1),
- Neljapäeval kell 16-20 (Impulss 2),
- Laupäeval kell 10-16 (Kriitilise massi sessioon)
Mis saab peale akadeemia lõppu?
Tuumareaktsioon jätkub. Programmi lõpetades on (vähemalt osadel) võimalik jääda 6 nädalasele tasustatud praktikale. Minu siiras lootus on peale praktika lõppu teha parimatele ka osa- või täistöökoormusega tööpakkumine.
Reaktori Ajakava
31. Märtsil 2026 on viimane aeg ennast kirja panna Reaktori huviliseks liitudes emaili listiga.
1. Aprillil 2026 saadan väljakutse mille sooritamise tähtaeg on 15. Aprillil kell 10:00.
21. Aprillil annan teada kes pääsevad edasi vestlusele.
23. Aprillist – 6. Maini toimuvad vestlused mis on vähemalt 50% inglise keeles.
15. Mail annan teada kas pääsesid Reaktorisse või mitte.
2. Juunil alustame Reaktoriga
