Turundusjuttude Reaktor 2026

Kandideerimise lõpuni on jäänud

Day(s)

:

Hour(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Kandideerimise lõpuni on jäänud

Day(s)

:

Hour(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Mis on Turundusjuttude Reaktor?

Tegemist on programmiga kus õpid kuidas toimib edukas reklaamide haldus Google Ads, Meta Ads ja TikTok Ads platvormidel. Programmi lõppedes võid vabalt asuda tööle näiteks Google Ads Spetsialistina, Digiturunduse Spetsialistina, PPC Spetsialistina või muul sarnasel ametikohal.

Reaktoris õpid ka muid olulisi oskusi nagu andmete kogumine ja andmete analüüs kasutades Google Analyticsit (GA4) ja Google Tag Manageri (GTM) ja Looker Studiot.

Tegemist on programmiga kus õpid kuidas toimib edukas reklaamide haldus Google Ads, Meta Ads ja TikTok Ads platvormidel. Programmi lõppedes võid vabalt asuda tööle näiteks Google Ads Spetsialistina, Digiturunduse Spetsialistina, PPC Spetsialistina või muul sarnasel ametikohal.

Reaktoris õpid ka muid olulisi oskusi nagu andmete kogumine ja andmete analüüs kasutades Google Analyticsit (GA4) ja Google Tag Manageri (GTM) ja Looker Studiot.

Mis Turundusjuttude Reaktoris toimub?

Programm kestab 6 nädalat ning on jaotatud kolmeks mooduliks:

    1. Google Ads
    2. Analytics & Measurement
    3. Meta Ads & TikTok Ads

Programm sisaldab ka mitmeid kaasnevaid teemasid. Näiteks Google Adsi moodulis õpid kuidas kasutada Google Ads Editori.

Analytics ja Measurement moodul sisaldab ülevaadet olulistest reeglitest ja määrustest mis Euroopa Liidus kehtivad. Näiteks GDPR (General Data Protection Regulation), DMA (Digital Markets Act) ja DSA (Digital Services Act).

Meta Ads ja TikTok ads moodulis räägime parimatest praktikatest, mis teevad reklaamid edukaks.

Programm kestab 6 nädalat ning on jaotatud kolmeks mooduliks:

    1. Google Ads
    2. Analytics & Measurement
    3. Meta Ads & TikTok Ads

Programm sisaldab ka mitmeid kaasnevaid teemasid. Näiteks Google Adsi moodulis õpid kuidas kasutada Google Ads Editori.

Analytics ja Measurement moodul sisaldab ülevaadet olulistest reeglitest ja määrustest mis Euroopa Liidus kehtivad. Näiteks GDPR (General Data Protection Regulation), DMA (Digital Markets Act) ja DSA (Digital Services Act).

Meta Ads ja TikTok ads moodulis räägime parimatest praktikatest, mis teevad reklaamid edukaks.

Kes saavad osaleda?

Oodatud on kõik kellel on huvi töötada PPC spetsialistina. Eelis on turundust õppivatel/õppinud tudengitel ja turundusspetsialistidel, kes on varasemalt kokku puutunud erinevate turundusteooriatega, sest programmi jooksul me nendest ei räägi. See muidugi ei tähenda, et varasema kogemuseta programmi ei pääse, kuid see tähendab, et tuleks arvestada täiendava lugemisega.

Oodatud on kõik kellel on huvi töötada PPC spetsialistina. Eelis on turundust õppivatel/õppinud tudengitel ja turundusspetsialistidel, kes on varasemalt kokku puutunud erinevate turundusteooriatega, sest programmi jooksul me nendest ei räägi. See muidugi ei tähenda, et varasema kogemuseta programmi ei pääse, kuid see tähendab, et tuleks arvestada täiendava lugemisega.

Kes juhendab?

Mina olen Reimo Ärm ja olen digiturunduses töötanud ligi 10 Aastat. Seda nii vabakutselise spetsialistina, agentuurides ePPC ja Holini ning in-house spetsialisti ja juhina. Viimased 6 aastat olen töötanud Boltis erinevatel ametikohtadel nii Google Ads Spetsialistina kui Globaalse Performance Marketing Managerina. Soovi korral saad mind stalkida LinkedInis.

Olen teinud reklaame umbes 50 riigis ja enda klientide ja tööandjate juures investeeritud reklaamidesse suurusjärgus 50 miljoni eurot.

Lisaks Boltile kus peamiseks fookuseks on olnud uute Äpi kasutajate leidmine olen loonud digiturunduse strateegiaid ka näiteks ilutoodete müügiga tegelevatele ettevõtetele, toidulisandite tootjatele, B2B ettevõtetele, kinnisvaraga tegelevatele ettevõtetele, mööblitootjatele ja edasimüüatele ning veel paljudele teistele – kokku umbes 50 ettevõttele.

Mina olen Reimo Ärm ja olen digiturunduses töötanud ligi 10 Aastat. Seda nii vabakutselise spetsialistina, agentuurides ePPC ja Holini ning in-house spetsialisti ja juhina. Viimased 6 aastat olen töötanud Boltis erinevatel ametikohtadel nii Google Ads Spetsialistina kui Globaalse Performance Marketing Managerina. Soovi korral saad mind stalkida LinkedInis.

Olen teinud reklaame umbes 50 riigis ja enda klientide ja tööandjate juures investeeritud reklaamidesse suurusjärgus 50 miljoni eurot.

Lisaks Boltile kus peamiseks fookuseks on olnud uute Äpi kasutajate leidmine olen loonud digiturunduse strateegiaid ka näiteks ilutoodete müügiga tegelevatele ettevõtetele, toidulisandite tootjatele, B2B ettevõtetele, kinnisvaraga tegelevatele ettevõtetele, mööblitootjatele ja edasimüüatele ning veel paljudele teistele – kokku umbes 50 ettevõttele.

Millega tuleks arvestada?

Osalemine on kõikidele tasuta, kuid vastu võetakse ainult 6 osalejat.

See tähendab, et tuleb läbida kandideerimise protsess, mille käigus on sul juba võimalik välja teenida enda esimene sertifikaat mille väljastab Google ning mille saad ilusti enda CVsse lisada.

Programmis osalemiseks vajad isiklikku sülearvutit ja füüsilist kohalolekut (programm toimub Tallinna Kesklinnas).

Programmi eduka läbimise korral on võimalik jääda 6 nädalasele tasustatud praktikale (praktikakoht ei ole garanteeritud). Minu siiras lootus on praktikale võtta kõik lõpetajad ning praktika lõppedes teha parimatele ka osa- või täistöökoormusega tööpakkumine.

Osalemine on kõikidele tasuta, kuid vastu võetakse ainult 6 osalejat.

See tähendab, et tuleb läbida kandideerimise protsess, mille käigus on sul juba võimalik välja teenida enda esimene sertifikaat mille väljastab Google ning mille saad ilusti enda CVsse lisada.

Programmis osalemiseks vajad isiklikku sülearvutit ja füüsilist kohalolekut (programm toimub Tallinna Kesklinnas).

Programmi eduka läbimise korral on võimalik jääda 6 nädalasele tasustatud praktikale (praktikakoht ei ole garanteeritud). Minu siiras lootus on praktikale võtta kõik lõpetajad ning praktika lõppedes teha parimatele ka osa- või täistöökoormusega tööpakkumine.

Ajakava

18. Jaanuaril kell 10:00 on viimane aeg ennast kirja panna.

18. Jaanuaril kell 10:01 saadan väljakutse mille sooritamise tähtaeg on 1. Veebruar kell 10:00.

8. Veebruaril kell 10:00 annan teada kes pääsevad edasi vestlusele.

9. – 22. Veebruarini toimuvad vestlused mis on vähemalt 50% inglise keeles.

23. Veebruaril kell 10:00 annan teada kas osutusid valituks või mitte.

3. Märtsil alustame.

Kogu programm toimub Tallinna kesklinnas (asukoht täpsustamisel). Programm kestab 6 nädalat ning kokku saame 3 korda nädalas:

    • T kell 16-20,
    • N kell 16-20,
    • L kell 10-16.

NB! Jätan endale õiguse teha ajakavas muudatusi. Kui see peaks juhtuma, siis saadan emaili.

18. Jaanuaril kell 10:00 on viimane aeg ennast kirja panna.

18. Jaanuaril kell 10:01 saadan väljakutse mille sooritamise tähtaeg on 1. Veebruar kell 10:00.

8. Veebruaril kell 10:00 annan teada kes pääsevad edasi vestlusele.

9. – 22. Veebruarini toimuvad vestlused mis on vähemalt 50% inglise keeles.

23. Veebruaril kell 10:00 annan teada kas osutusid valituks või mitte.

3. Märtsil alustame.

Kogu programm toimub Tallinna kesklinnas (asukoht täpsustamisel). Programm kestab 6 nädalat ning kokku saame 3 korda nädalas:

    • T kell 16-20,
    • N kell 16-20,
    • L kell 10-16.

NB! Jätan endale õiguse teha ajakavas muudatusi. Kui see peaks juhtuma, siis saadan emaili.